Solsken!

Vädret är underbart, det är soligt och varmt.

Något som känns riktigt bra är att det är ingen som läser min blogg, haha! Orkar inte riktigt marknadsföra den bland polarna. Dom vet ju redan hur knasig jag är! Istället har jag kommit på att det kan vara bra för mig att hålla reda lite på mina typ känslor och åsikter och så. Då kan jag ju skriva dom här, smidigt värre!
Nu blev allt plötsligt väldigt patetiskt skrivet men då kan jag återigen glädjas åt att ingen läser.
:)

Om jag hade en hamster är det såhär den skulle se ut.

Kommentarer
Postat av: alicia

åh åh åh karin jag läser!! sträcker upp handen och hoppar upp och ner :D

2009-04-29 @ 09:13:06
Postat av: Anonym

jag gjorde fet text utan att veta om det:O grymt

2009-04-29 @ 09:13:47
Postat av: kajsa

grym!

2009-11-10 @ 18:50:18
URL: http://aytterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0