Varför plankstek när man kan äta... plankmackor!

Jag avrundade eftermiddagen med en underbar middag måste jag säga! Tre olika mackor och en morot. Eftersom att mina matkunskaper (tydligen..?) är så bländande tänkte jag passa på att lägga ut recepten och bild såklart. Tyvärr nöjde jag mig inte riktigt med middagen så det blev allt en liten dessert också: Varma blåbär med vaniljglass och hackad mörk chocklad. Hann dock inte ta nån bild, den försvann snabbt :S




Från höger:
1. Smögenröra och tomat
2. Paté, cornichonger och cumberkandsås
3. Salami och paprika
4. Morot som jag gnagt lite på

Är det bara jag som tycker att detta är lite skrattretande?
haha, whatever...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0