Det undermedvetna slår till?

I morse råkade jag försova mig en smula. Det började med att jag i sömndrucket tillstång bestämnde mig för att sova en extra tio minuter och ställde därmed klockan på halv sju. I princip i samma ögonblick som jag klarat av detta somnar jag om. När jag sedan vaknar har klockan hunnit bli tio över sju, och jag märker att jag inte alls har ställt klockan på halv sju. Jag ställde klockan på halv ett. På natten. Mitt undermedvetna hade väll räknat ut att det var en sovmorgon på 18 timmar skulle vara lagom för att ta igen min sömnbrist. Men istället för att lyssna på mitt undermedvetna valde jag att rusa upp och dra till skolan för att testa hur mina matteC-kunskaper stog till. Det var sådär med dom kan jag ju avslöja.

/:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0