GLEE!!

Alltså, om det är nån som har missat supersköna serien Glee kan jag ge en snygg anledning till att börja kolla på den: Mark Salling!

 

Såg dessutom att han fyller år en dag innan mig, skulle inte banga på att fira min födelsedag med den puddingen?

Haha, nej men okej nu ska jag vara seriös. Gårdagen spenderades hos Karin 4 (jag är Karin 1) med mycket skratt och mycket dans vilket alltid uppskattas. Trevligt folk förutom nån som snodde Julias mobil, fy skäms! Så jävla patetiskt och pinsamt så man bara vill... ja, jag vet inte vad men jag blir extremt irriterad. Så om nån hör något om vem som tog den så är Julia i alla fall beredd att utdela en och annan propp, och hon är en riktig hustla... Ikväll blir det pepparkaksbak.

/:)

Kommentarer
Postat av: Petra

haha snubben ser ut som min farbror.. :S euw.

;) <3

2009-12-10 @ 16:54:01
URL: http://petrakalte.blogg.se/
Postat av: kajsa

men kan vi inte bara dela? :D<3

2010-01-12 @ 01:57:41
URL: http://aytterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0