Jag vill ha ett liv!

Jag brukar alltid säga att man måste skaffa ett liv innan man skaffar en blogg för vad ska man annars skriva om liksom? Dom som nu ifrågasätter existensen av min blohg på grund av det... kan ba dö typ. Nu de senaste dagarna har jag då varit hos moffa med familjen och jag kan erkänna att det är supertråk samt att jag hatar min familj lite mer för varje dag. För att kunna uppskatta ens familj ska man definitivt inte spendera för mycket tid med dem. Saken är att jag har haft hur mycket tid som helst till vad som helst men trots det har jag inte bloggat något fast det är något man brukar kunna göra när man har tråkigt. Inläggen skulle sett ut typ såhär:

Hejsan!
Idag vaknade jag sen åt jag frukorst. Efter en halvtimma vad det lunch eftersom att jag åt frukost så sent. Sen gick jag en promenad, det var kul. Sen åt jag fika. Sen åt jag middag och sen tröståt jag choklad. Sen titta jag på nån halvtaskig film med ett gäng heltaskiga skådisar.


För det är typ precis vad jág har haft för mig och jag orkar fan inte mer, men jag kommer hem imorgon.
Gud vad jag saknar alla där hemma!

/:)

Kommentarer
Postat av: madde

Vi saknar dig också!

2009-12-30 @ 12:04:59
URL: http://madelue.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är ditt största fan! usch va ja flabbar åt dina inlägg, haha

2010-01-01 @ 14:22:16
URL: http://tantastas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0