Maria Montazami!

Det var i och för sig ett tag sen "Svenska Hollywoodfruar" gick på tv och det var ju extremt hypat ett tag. Själv såg jag (tyvärr) aldrig programmen men kommer ihåg att alla snackade om den där Anna Anka. Jag kikade lite på typ you tube och så och den första tanken var ju "Herregud, människan är ju blåst". Visst hon var kul men jag blev nästan mörkrädd över hennes värderingar och liknande, typ psyko varning på bruden? Sen ett tag senare såg jag ett klipp med det bästa av Maria Montazami och då tänkte jag också "Herregud, människan är ju blåst"... Men fy helveta vad man garvar, hon är ju tusen ggr skönare än Ankan. Plus att hon är naiv och gullig till skillnad från det psykotiska benrangelt.. Aja, var bara tvungen att skriva av mig lite hur onödigt som helst men iaf.

ÄLSKA!



Nu ska jag se Ugly!

/:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0