Secret computer nerd...

Alltså, alla tror ju att jag är sämst på datorer och jag har ingen aning om var dessa antaganden kommer ifrån. De grundar sig absolut inte på någon verklig fakta. I dag till exempel, när jag var med på matte/data-klassens klassråd och läraren säger "Ja det är ju till exempel förbjudet att spara i *något speciellt fil-format som jag aldrig hört talas om* fil " varpå jag utbrister ett ljudligt "VA!?" och förväntar mig liknande reaktion av resten av gruppen... vilket uteblev, såklart. Ja, det har ju ingeting att göra med att jag skulle vara dålig på datorer. För egentligen är jag extremt haj på det här med datorer och teknik och shitt. Hallå jag kan blogga liksom? Och dessutom när jag får en anonym kommentar så vet jag att det nästan alltid kommer från Ant Tastrid. För nördig som jag är kan jag nämligen jämföra olika ip-adresser och därmed se vem den anonyme är! Då känner jag mig som en riktig hacker faktiskt...

Bild på min dator och min bästis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0