Vi lever i snögubbeland.

Jag är säkert på att ni också tänkt på det men så fort man ser nån som gått ute i denna rådande snöstorm kan man inte låta bli att dra lite på smilbanden för de ser ut som snögubbar hela bunten. Detta inkluderar såklart en själv också så förhoppningsvis kan man bjuda någon annan på ett leende också.

Men det är en sak jag funderat över. Vad hände med växthuseffekten? För jag tycker faktiskt att det är relativt kallt ute.

Nej men nu ska jag skärpa mig, skaffa ett liv och gå och lägga mig. Först ska jag läsa lite i "Candide" skriven av Voltaire, har den i läxa plus att mina drömmar utspelar sig under 1700 talet om jag läser den innan jag sussar... och det är ju kul att slippa att drömmarna utspelar sig under grå 2000 talet.

/:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0