Äntligen!

Tillslut får jag äntliget tillgång till datorn! Ja, jag är typ den enda 17 åringen som inte har en egen dator (ingen tv heller för den delen) så jag delar glatt med familjen. Däremot blir det ju problem då och då som i dag till exempel då pappa fick ett vredesutbrott pga av att när man sätter på vår skrivare skriver den ut nån konstig lapp. Så först skrek och svor han lite, sen så stängde han dörren om sig varpå mamma och jag som vari rummet utanför hörde ett förskräckligt ljud. Det lät som om han knäckte tangenbordet...! Men det gjorde han ju inte, jag sitter liksom och skriver på det nu.  I och med detta måste jag bara passa på att tipsa om ett filmtips, typ världens roligaste film speciellt för dom som hatar skrivare/kopiatorer/faxmaskiner (eller vad dom nu kallas?)

OFFICE SPACE!!!


se den!

/:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Matilda Wtaz '' gillar detta

2009-11-29 @ 17:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0