Borde köpa en såndär hajdräkt...

Shit jag dör seriöst, i dag hade vi nationell-fysik-labb-skit-whatever som tog lite mer än 2,5 timmer. Men när man ska räkna ut vatten specifika ångbildningsentalpitet så går den tiden i ett nafs! Egentligen skulle jag haft psykologiredovisning och matte på morgonen men jag kunde inte sova i natt så jag passade på att försöka ta igen det på morgonen istället, inte för att jag lyckades sova så bra då heller men i alla fall... Och dessutom måste jag bara nämna att när jag tänkte köpa kaffe efter lunchen som kostar 2 ynka kronor så upptäcker jag att min plånbok är totalt länsad som på sånär två små femtiöringar. Det enda jag kulle haft råd med var ett sudd. I alla fall, labben var roligare än väntat vilket iofs inte säger så mycket om den eftersom att det enda jag hade väntat mig var ett nervöst sammanbrott från min sida, men det slapp jag!

Det som är illa är att imorgon så ska vi simma med klassen. Yey... Tänk på den där bilden på michelingubben jag la ut för ett tag sen. Den iförd bikini. Så kommer jag känna mig imorrn. HAHAHA!

/:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0