Dans, vin, vänner och lite vardagslyx

Gårdagen var riktigt mysig måste jag säga. Jag my och Julia skulle egentligen gå tillsammans ner till konsum men å messar Julia att hon inte hinner, jag försöker ringa till hennes mobil och hennes hemtelefon men får jag något svar? Nej. I alla fall, nere vid centrum träffar vi Ella och sen kommer the twins med tåget. Det slutar med att promenaden på 15 min upp till Astrid ersätts med en taxiresa, Alisons motivering var: Men tjejer, vi lyxar aldrig till det nuför tiden! Nu tar vi en taxi upp till Astrid, det är ju uppförsbacke hela vägen!

Uppe hos Astrid väntade Petra, Adam och köttfärstrid själv och Julia kom och joina oss, typ två timmar senare än alla andra som vanligt... Så satt vi där och vinade tills klockan, ja var det 9 eller 10? Aja, sen drog vi till Ella och dansade som galningar och efter det åkte vi till Huddinge och dansade lite till.

Någon gång under kvällen snackade Ally om nudlar och det satte verkligen igång mina cravings efter nudlar, så det blev det sen när jag kom hem, mumsi!

Någon som ser likheterna?



Söten! :)



Lots of love!



And some more love!



Aaaadam och jag!



Största cooolingarna på tåget



Hahahahaha!



I väntan på tåget hem



Tack för att ni är som ni är! /:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0