FINITO!

Wohoooooooo, jag är så glad för jag lyckades göra klart min fysiklabb!! Sen vette fan om jag gjort rätt eller så men den är inskickad på vklass och grejer så nu känns allt toppen bara! Lyckades också flasha lite med mina paintskillz, eller inte. Optiska axlad brukar ju vara raka och brännpunkterna brukar ligga på samma avstånd från linsen men whatever. Därför kan jag nu gå ut med att jag är fysiknörd:

1. Jag lämna in fysiklabben I TID!!
2. Jag sov inget på Monicas fysiklektion i dag (spelade bara lite QP men det räknas ej)
3. Jag gick på en extra fysiklektion på Rönninge Gymnasium, lärde mig inte ett skit men det är inställningen som räknas.


obs! Man behöver verkligen inte vara bra på fysik för att räknas som fysiknörd. Dessutom råkade jag först skriva fysikladden istället för fysiklabben, haha! Men är väll bara jag som tycker det var var skoj...

/:)


Kommentarer
Postat av: whatzis?

Hahah QP? du blir ju bara nördigare och nördigare ;) kanske skriva ett inlägg om det med månne? :P snygga bilder hörru, såg mucho mer seriösa ut än mina haha! <3

2009-11-19 @ 14:34:44
Postat av: petra

hahaha, största nörden jag känner! Hoppas du kan slita dig lite från plugget imorgon och ta en liten sväng förbi fiket. Jag menar om de inte är för mycket begärt?!



PUSS PÅ RUMPAN

2009-11-19 @ 16:22:02
URL: http://petrakalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0