Galenpannor!

Igår var jag och Jullan hos Petris. Där kollade satt vi och zaaaappa lite och då var Victor med också men när han gick passade vi på at spela galenpanna, det var skoj! Haha, men tjejerna var lite busiga och försökte vilseleda mig, genom att få Arnold Schwarzenegger att framstå som värst politiker, vilket han iofs är med det var lite fräckt gjort tycker jag. Som tur var lyckades jag genoskåda dem, när det framkom att han bodde i usa och var politiker men aldrig varit presitent. Jaha, hur många politiker som inte varit/är presidenter har man egentligen koll på? Jag började ana ugglor i mossen helt enkelt. Tack för en trevlig kväll med mycket skratt tjejer!

Här har vi alltså galenpannorna, lite smått trötta dock!



Fan vad jag saknar peace, till och med det äckligt varma tältet Rambo, som olyckligtvis blev nedpissat på hultan :(

/:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0