Hatkärlek

Carola är en såndär peron som man älskar att hata men också hatar att älska, eftersom att man egentligen hatar henne så hatar man när man älskar henne. Det är inte så bra för ens självbild, men så är det i alla fall! Nördig som jag är sitter jag nämligen och lyssnar på Carolas Jul från 1991 på spotify och samtidigt som jag vill stänga av så kan jag bara inte. För det första är det ju just Carola som sjunger och för det andra sitter jag och lyssnar på julmusik mitt i hösten, typ. Så jag fortsätter att lyssna.

Men en riktig pingla är hon i alla fall...



Btw, pappa kom nyss in och sa att jag hade en nördmössa på mig. HALLÅ!? Min mössa är hur cool som helst.

/:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah

JAg har kommit fram att man med hjälp av matte kan bevisa att kärlek och hat inte är varandras motsatser!



om hat vore x, skulle kärlek vara -x;

x-(-x)=0 ; x+(-x)=0



aaah!? ;P

2009-11-29 @ 17:21:06
Postat av: Anonym

haha förutom att x-(-x) = x, alltså hat.

summan av kardemumman är iaf att jag är ett geni.

2009-11-29 @ 17:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0