"Jag ska ha barn i kväll"

Ja detta råkade jag då kläcka ur mig i eftermiddags, lite osmidigt sagt och väldigt missvisande. Jag skulle ju nämligen ha barngympa och inget annat. Vad som också måste tilläggas är att barngymnastik är jobbigt, jag skojar inte. Hoppasången får seriöst mina vader att krampa big time och grodskutt ska vi inte ens tala om! Fråga Julia bara, min assistent... haha nej förlåt jag skojja bara!

Men barnen är bara hur gulliga som helst och det kan ju jag och Julia gå och snacka om i år. Kruxet är att när vi försöker berätta om barnens små egenheter för andra är det typ aldrig nån som fattar det charmiga? T.ex när Elsa berättar att hennes tumme smakar korv, sen kommer nån annan och säger att dens tumme smakar fis och sen ropar alla helvilt om hur äckligt deras tummar smakar, HAHA!


we'll take good care of your babies...



/:)


Kommentarer
Postat av: julia

ahahah Iäm the boss, försök inte Karin!

2009-11-20 @ 00:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0