Killen har ju ingen koll!

Okej, jag har ett problem! Egentligen är det inte mitt problem utan en väns men eftersom att jag är så pass snäll ser jag mina vänners problem som mina egna. 

En vän med ett problem
 

Problemet ligger hos min vän Fillan och som ni ser här på bilden så har grabben inte ett utan två par glasögon, vilken man tycker borde resultera i extremt god syn med så är dock inte fallet. Istället påstår han att jag har Gråa ögon! Det är absolut inget fel med gråa ögon, missförstå mig inte, men hallå!? Grått förknippas ju med pensionärer och betong...

Tyvärr Filip måste jag förkasta din idé om min ögonfärg, problemet är att du är färgblind! Men vi kan vara kompisar i alla fall, men inte officiellt.



eller är det jag som är färgblind?

/:)


Kommentarer
Postat av: filip

Haha, du är bara för skön! Fortfarande gråa dock.

2009-11-18 @ 20:22:33
URL: http://brunettfailipp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0