Mitt andra hem, där jag känner mig trygg.

Egentligen kanske jag borde kalla det "Mitt riktiga hem", för seriöst; Jag spenderar mer vaken tid på fiket ( eller "Rönninge kaffestuga", som är dess egentliga namn, men inte fan är det nån som kallar placet för det?) än vad jag gör i mitt eget rum. Det är typ bästa platsen på jorden, och jag vet att jag inte bara talar för mig själv när jag säger det. Vad är det då som gör fiket så betydelsefullt och unikt?

1. Man träffas och umgås med sina underbara vänner.
2. Standard fikan ligger på tre timmar = tiden flyger iväg.
3. Kaffet kostar 13 spänn och då ingår hur mycket påtår som helst, eller jag brukar iaf köra på det....
4. Det är på fikets uteplatser man möter den underbara våresolen varje år.
5. Astrid lämnade Strägnär för ett liv på Fiket! 


The place to be helt enkelt  

Tips! En sånhär cooling kan du hitta på fiket till exempel!



/:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0