Någon som vill köpa min soffa?

Igår var jag och tjejerna hos Vicks och skulle glo film. Allt börjar och slutar med att vi sitter runt hennes matbord och snackar skit istället. Mycket trevligare faktiskt, trots att jag sa så sjukt mycket och snabbt utan någon som helst innebörd men många glada skratt blev det iallafall. Summan av kardemumman: idag har jag ont i halsen och träningsverk i magen.

Idag är jag faktiskt lite busig som sitter här och skriver för om pappa kommer in och ser att jag inte skriver på min Engelska uppgift har han sagt att han ska lägga beslag på bredbandet! Men hur sjutton skulle jag kunna skriva min book report utan google translate? Är det ett skämt kanske? Dessutom har han hotat med att sälja min soffa på blocket om jag inte slutar att belamra den med massa tingel-tangel och kläder. Fast iofs, det är ju min så om han säljer den måste ju jag få pengarna... och ett par nya skor skulle inte sitta helt fel.

Lite bilder från igår:

Petra är en eskimå



Tilda skrattar åt mina skämt... hehe ;)



De som stannar längst får noblesse *katchiiing*



/:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0