p-p-p-poker face!

I går kväll laddade jag och Julia samt våra päron upp för kvällen genom att frossa i ost och titta på 500 miljoner-tusen closeups på the Uhrdins plus mig. Sen var det nån enstaka bild på notre dame också. Efter det så tog vi kvart i 10 tåget, destination söder! Vi skulle till Adams syrras place på pokerkväll. Väl där kan jag ju bara säga att jag och Julia ägde typ stenhårt, slutade med delad förstaplats av totalt 8 pers. Jag hade iofs 90 % av markerna då men vi hann tyvärr inte spela klart. Måste bara nämna skönaste speltekniken, den hade Tussibulli. Det var den här "jag lägger mig" varje gång men sen helt plötsligt "all in!!", jaha, då lägger jag mig iaf... söten! Tack för en trevlig kväll allihop!




/:)


Kommentarer
Postat av: Vincent van der Woodsen

Po-po-po-po-po poker face po-po-po poker face ! XD

2009-11-29 @ 16:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0