suck, jag har blivit spotify-skadad!

Okej, big time problem! Egentligen inte man iaf... På senaste tiden har jag alltid lyssnat på Spotify och knappt något på mp3:n men under natten till idag passade jag på att ladda den så att jag kunde lyssna på musik påväg till skolan och så. Sagt och gjort, men när jag väl börjar lyssna märker jag att det inte riktigt känns som vanligt. För det första kommer jag på mig själv med att leta efter var man ska söka låt. Men upptäcker att de låtar som finns är ju de jag laggt in, såklart, scaaaary! Mitt andra problem uppdagas strax efter. Jag får en känsla av att det är något som saknas. Varför är det ingen Basshunter som lämnar ett litet meddelande mellan låtarna? När jag lyssnar på spotify hatar jag reklamavbrotten (speciellt basshunters, för i helvete kan grabben lära sig att skilja på svenska och engelska!)) men helt slötsligt märkte jag att jag sakna dom. Jag her helt enkelt blivit spotify-skadad!

HJÄÄÄLP!!! SPOTIFY IS COMING TO GET YOU!!!! hehe...


Tog dessutom svinisvaccinet idag i min vänstra arm och "känner av" det i hela vänstra sidan av kroppen men inte i högra, skumt.

/:)

Kommentarer
Postat av: filip

Jag skulle aldrig fixat det åt dig...

2009-11-14 @ 01:04:03
URL: http://brunettfailipp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0