Vågar man åka till Portugal?

En sak är säkert, nästa sommar vill jag utomlands. Inte för att jag är ensam om det, disskutionerna har gått hett mellan tjejerna om vart vi skulle vilja åka. Inte ont vetande öppnar jag munnen och yttrar mig... "Jag skulle kunna tänka mig att åka till Portugal, där har jag nämligen aldrig varit" och i samma sekund så tystnar Julia tvärt, spärrar upp ögonen och stirrar på mig som om jag var dum i huvudet, klart så kör hon fågelholken också och sen delar hon med sig av sin personliga åsikt "Man kan ju inte åka till Portugal, palla leta festställen".
Jaha, ja jag hade ingen aning men Portugal är tydligen världens tråkigaste och lugnaste ställe, hepp...

Inte nog med det, Inatt klockan 00:17 pep min mobil

"Du kommer få böter om du spottar i portugal! Vi kan inte åka dit! :O <3" 

Okej, inte nog med att det är trist som satan där, man får inte ens spotta! Tyvärr så är jag smärre känd för min smått överdrivna salivproduktion som resulterar att jag spottar i tid och otid, och jag vill ju inte spendera fickpengarna på att betala böter? Antingen är det som vanligt eller så har Julia faktiskt rätt den här gången. Vi får väll se.



Det ser faktiskt inte ut att var värst mycket håll-i-gång..?


/:)

Kommentarer
Postat av: julia

Man får dessutom böter om man inte spolar efter sig... resan skulle bli väldigt dyr för dig Karin! ;O

2009-11-10 @ 15:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0