Den dagliga morgonrutinen!

Ja Madde skrev på sin blogg om hennes morgonrutiner så då bara mååste jag också göra det! Istället för en kommentar blir det ett helt inlägg, ganska så najs va?

Det hela börjar med att jag vaknar och... Kramar mina strumpor.

Det tar typ tre minuter. Sedan går jag som en zombie in i köket och sätter på en halv balja kaffe och slänger i ett gäng mackisar i rosten. Jag rostar alltid mackorna, viktigt i min morgonrutin. Sedan går jag in i badrummet och duschar. Egentligen ska jag tvätta håret men det blir aldrig så. Snoozar (eller hur fan det stavas?) istället så det är därför jag allt som oftast har smussigt hår. Efter det så går jag runt naken. Eller ok, jag drar på mig mysis kläder, aldrig vanliga kläder. Sedan äter jag min frukost i lugn och ro i sällskap av dns ekonomidel alt vanliga delen om jag är klar med ekonomin. Det är roligast att läsa om när dom tester typ julskinka, barnvagnar eller kräftor tycker jag.

Sedan sminkar jag mig, antingen i två eller 20 min beroende på dagens självkänsla. Sedan börjar den stressiga biten med att slänga på sig lämpliga kläder och hitta allt som ska med till skolan. Efter det kommer jag på att jag inte borstat tändena. Fan också! Proppar munnen full med tuggummin och rusar till tåget.

/:)


Kommentarer
Postat av: madde

hahahaha bra karin!

2010-02-05 @ 19:03:06
URL: http://madelue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0