halsont

Alltså min hals blir aldrig bra och idag har den kännts riktigt illa! Så har det varit sen typ nyår, exponering av kyla kombinerat med sönderrökning av halsen (cigg, cigarr och en jävla massa rök från fyverkerier), och jag är såå trött på det! Funderar på att pallra mig till ett apotek och köpa sånna där strepsil. Han nämligen sett reklam för sånna på tv och eftersom att jag är naiv och extremt mottaglig för reklam så är jag övertygad om att det kommer funka. Funkar det inte får jag hoppas att min kära vän placebo kirrar det ist.

I brist på halstabletter försökte jag tidigare idag komma på en lösning på mitt problem. Detta resulterade i hett vatten med färsk ingefära i (som jag silade bort) varpå jag pressaade i citron och avslutade kalaset med att blanda ner en sked honung, trodde att det kanske skulle bli gott men det blev det inte.

/:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0