Helgens Roligaste!

Jag väljer att lista en lista från fem till ett. Ett är såklart roligast men fem redovisas först för då blir det som spännandast... Så håll i er ppl för här kommmer listan över Helgens Roligaste!!

5. JULIA OCH MADELUES FYLLEBRAVADER PÅ FB KL 03:00 NATTEN TILL SÖNDAG

Stavning och timing på topp. Vissa har som policy att inte internetsurfa på fyllan, tydligen inte dessa pinglor.

4. CHILL PÅ ÖSTERTÄLJE STATION NATTEN TILL LÖRDAG -.-

Petra lyckades föreviga det måttligt försenade tåget vi väntade på. Vi träffade också ett x antal skumma typer.

3. FIKET PÅ SÖNDAGEN CA HELA DAGEN

Vette fan vad vi garva åt, men garva var vad vi gjorde. Trötta, bakfulla, slitna typer som satt och skratta åt typ inget, alltid lika kul!

2. LUDDE-KUDDES 19-ÅRS PARTEEEEY PÅ LÖRDAGKVÄLLEN



Väldigt trevligt helt enkelt: dans, sköön stämning, underbart folk osv osv. Baxa ett gäng pics från fb, får börja ta med mig egen kamera!!

1. KARIN HELENA MADSEN, HELA HELGEN!

Ja alltså inte för att skryta eller så men jag har ju som vanligt varit superkul hela helgen från Fredag till Söndag och dragit sköna skämt som alla (alltså inte bara jag) skrattat åt. Jag lovar.

Idag är jag sjuk. Men imorrn är jag back in buisness. Tack för helgen!

/:)



Kommentarer
Postat av: julia

hahahahaha, bästabästa! <3

2010-02-01 @ 17:20:29
Postat av: MAJA!

hahahah, så jäklar bra!

2010-02-01 @ 19:10:21
URL: http://madelue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0