Min nya kärlek?

Jag har upptäckt något väldigt vackert. Nämligen klassisk musik! Vem hade trott att jag (eller någon annan) någonsin skulle säga något sådant? Men air on a g string av Bach är min favvo just nu i alla fall, såklart gitarrversionen.




Sitter och klipper naglarna och en liten bit flög all världens väg men det såg ut som att den hamna i mitt vattenglas. Okey att dricka i alla fall? Har suttit och spanat och ser ingen nagelflisa.

Aja, vattnet smakar bra och det är ju det som räknas? Men nu är det back to the guitar. Vet att jag kör ett g men jag är faktiskt liiiite mer skillad än så. Men bara lite.

/:)

Kommentarer
Postat av: myyyyyyyyyyyyy

HAHAHA GULLIS KARIN :D

2010-02-09 @ 08:32:46
Postat av: Sofia

älskade. klassisk musik for the win!

2010-03-04 @ 19:11:44
URL: http://sufias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0