Skidtips!

Ja, proffsig på vintersport som jag är hade jag tänkt att dela med mig av mina bästa tips här i bloggen då.

- Om du är ute och åker längdskidor så händer det allt som oftast att det fastnar lite snö under skidorna. Misströsta ej. Gör bara som jag och Johanna:

- Känner du dig lite ensam i backen? Passa på att lägga in stöten i singelkön!



- Lite trångt i ankarliften? Kör en dubbel bara så ska du se att det löser sig!



- Sist men inte minst. Skidåkning är överskattat... Afterski däremot är jävligt najs!



Så, ha det trevligt i backen alla pistister!

/:)



Kommentarer
Postat av: madde

Haha Karin! Förlåt.. ska aldrig mer göra det.. Lovar att fråga.. Förlåt var ett misstag av mig ;)

2010-02-15 @ 21:42:56
URL: http://madelue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0