Torsdagsstress

Dagen idag har varit ytterst hektisk för min del. Började tidigt med mattetest varpå en gympa lektion from hell ägde rum. Till saken hör att jag igår blev slaktad på coren och därmed har svinaktig träningsverk idag. Dock verkade jag bara slö och otränad på idrottslektionen och ville verkligen gå fram till Idrottsläraren och hålla värsta talet typ

"Asså jag är egentligen superstark och inte alls slö. Jag var på core igår i en timme och tio minuter och körde stenhårt asså du skulle sett! Så därför är jag lite slutkörd idag, det har inget med att jag hatar idrotten eller nått. Lovar!"

Sen gick jag i alla fall på studiepass (host host) och sen hade jag första barngympan för året!

Nu sitter jag framför datorn och ska så småningom försöka knåpa ihop en labbrapport. Min pappa är för busig i bland. Vi tittade på filmen Sherlock Holmes några minuter men sen skulle ju jag skriva den där labbrapporten.. hehe. I alla fall, då sa han att han skulle titta på "Anders och Måns" på tv. När jag sedan går förbi stter han och tittar på mina nedladdade "Sex and the city" avsnitt! Tydlingen hade hans program inte börjat ännu... yeah right!

/:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0