Love letter

Tänk tanken att få ett handskrivet kärleksbrev. Fylld med omsorgsfullt utvalda ord som bildar meningar, formade efter känslor och tankar. Adsesserat och förslutet, något som är värt att vänta på och något som verkligen betyder något.

Once again har jag sett en film och blivit hjärntvättad men i alla fall. Jag vill skriva ett riktigt kärleksbrev någon gång i mitt liv. Jag vill öppna och läsa ett. Jag vill vänta. Det tar två sekunder att skicka ett sms, och inte fan har man koll på vad man riktigt skriver, det blir lite hipp som happ. Men ett brev, det tar tid att skriva, det tar tid att få. Min hjärna är verkligen mottaglig för sånnahär "fånerier" men i alla fall.

Det ska helst se lite old school ut också...

John Keats letter to Fanny Brawne May 1820

Filmen var "Bright Star" som handlade om författaren John Keats och hans lady Fanny Brawne. Jag typ dog när de skicka sina små brev till varandra. Fick iofs ett brev från Karin 4 idag på fiket. No offence men det var sådär...

/:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0