Nallen är tebax!

När jag säger nallen menar jag då inte mig själv, jag kallades nämligen nallen när jag var liten! Utan jag menar såklart nallen, luren, mobben, u name it! Saken är att jag kind of råkade tappa den när jag skulle ta ut pengar i stälje. Blev lite nervös men skyndade hem för att ringa den när jag upptäckte att den var borta. Eller jag skynda mig kanske inte direkt, jag fortsatte att shoppa ett tag men sen skyndade jag ordentligt. Så kommer jag hem, slänger mig på telefonen och blir överlycklig när det går fram signaler. Överlyckligheten varar i cirka två sekunder varpå upptagettonen börjar tjuta och jag får seriöst panik. Så jag försöker ringa en gång till, och en gång till, men samma visa varje gång, några signaler går fram och sen upptaget. Jaha...? Vad är det för jävla fail-tjyvar som hittat mobilen egentligen? Man stänger av skiten/tar ut sim-kortet? Inte fan sitter man och trycker upptaget?

Nej dat var inga fail-tjyvar som hittat mobilen. Det var några järna-kids som blev fett skraja när mobilen börja ringa hela tiden, gulle! Så jag åkte till järna och hämta upp nallen. Slutet gött, allting gött!

/:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0