Nails

Nu sitter jag här och kletar med lacket, luktar mumsi. Dock är det nagellack über fucking alles, så ska det ju inte vara? Pappa skulle typ mörda mig om han fick reda på att jag målade naglarna vid datorn. Haha, stackarn skulle få hjärtattack om han visste att jag även sminkar mig, filar naglarna och äter ibland framför datorn. Hoppas för guds (min) skull att han inte läser min blogg.

Haha ser inte fint ut, men det lööser sig



I eftermiddag ska jag klippa Petras hår, hjäälp!! Nej men det ska bli riktigt skoj!

/:)



Kommentarer
Postat av: Sprutarn

Min pappa brukar bli asförbannad när jag sitter och håller på så där vid datan. Har spillt på datan massa gånger men det gör inte så mycket eftersom vi har så mycket pengar. Så vi köper bara en ny data =) p.s. mina naglar blev snyggare! =)

2011-05-25 @ 20:46:14
URL: http://sprutarnochstekarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0