Like Dynamite

Ikväll vill jag slita dansgolvet känner jag, brukar dock alltid bli så att man sitter och dräggar när man är danssugen. Eller att man sitter och dräggar när man inte är danssugen (y). Hur det än blir räknar jag kallt med en toppenkväll.

Lista över hur jag planerat/tror att min kväll blir:

1. Käkar pizza med Tuss och drar sedan hem till henne och får lite sällskap, blandar lite drinkar, lyssnar på grym musik, fixar oss och taggar gaalet.

2. Drar vidare till "the partey"

3. Träffar alla och allt är skitbra

4. Tilda förvandlas till Nelson Madela/Dalai Lama/whatever

5. Skämmer ut mig måttligt

6. Julia och My joinar efter att ha sett familjen, Julia spårar...

7. Alla börjar bli trötta och jag vill gå hem, får stryk av Julia för att jag sviker

8. Somnar (?)

/:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0