hejhej jag är trött!

Har varit det hela veckan, tröttsamt minst sagt!

Sen sist har jag gjort om lite. Nämligen så har jag monterat en skohylla på helt egen hand (4 delar och 8 skruvar: känner mig som Martin Timell) och dessutom fick luckan till en gammal hamsterbur bli smyckeshängare haha. Sen passade jag på att sopa under sängen, bara för att verkligen kunna se hur mycket damm som fanns där under...

Dessutom har jag hunnit ge min pappa en ny frippa och han passade på att kläcka "roligaste" skämtet på länge:

Jag: Alla barn heter Maja och Vilma typ.
Pappa: Inte i Göteborg för där heter barnen Glenn
Jag:............................................................................................................................... osvosv

Dessutam har jag idag bokat biljett till Norrköping! Nyköping förra helgen, Norrköping denna, undra vad det blir nästa helg!?

/:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0