Kanelbulleeeh

Ja det var ju kanelbullens dag härom dan och jag lyckades få i mig ynka 3 st kanelbullar vilket har resulterat i ett sug som antagligen inte kommer att släppa innan jag svullat i mig en ohygglig mängd mumsiga och kaneliga kanelbullar. Förstår inte varför men om jag får värsta cravingen efter något går det inte över förens jag har käkat det! Trots att det kan dröja veckor... Dessutom är alltid random saker och oftast: Nudlar (snabbnudlar ofc), mjölk (dricker typ aldrig det egentligen), sushi (tror att det har något med wasabin att göra), sesamkakor eller just kanelbullar.

Aja, åt sushi igår dock! Det var lite ljummen... Ush



Blir ni inte sugna?



/:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0