Knitting4ever

Idag gick jag in i en affär som säljer tråd och grejer. Saknar handarbete hehe. I alla fall, mitt mål var att hitta en virknål samt ett nystan (vitt bommulsgarn var siktet inställt på) för att sedan låta inspirationen flöda för jag hade ingen aning om vad jag skulle kunna knåpa ihop med tråden. Hittade nål och tråd, gick till kassan:

Jag: Hello I'm just wondering if these two goes together *håller menande upp nålen och tråden*
Expediten: Yes sure, what are you gonna do with it?
Jag: I don't relly know yet, haha.
Ex: Well this thread is for dishcloth making...
Jag: Well... Then I guess I'm making a dishcloth!

När jag kommer ut ur butiken spöar regnet ner såklart (haha) men tapper som jag är pinar jag på. Cirka fem minuter från huset spricker det upp och helt plötsligt är molnen som bortblåsta. SUCK.

Nej nu har jag inte tid att blogga mera nu ska jag ju faktiskt virka på min finfina disktrasa!

/:)


Kommentarer
Postat av: Maja

gör en solhatt till oss alla tre som vi kan ha vid foden sedan, mmhm..! :)

Stollogaren blev stor för 3 dagar sedan blev liten igårr, jobbigt att vara på topp! haha

2012-04-29 @ 13:29:53
URL: http://majyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0