Lite meraaa tv!

Igår upptäckte jag till min stora glädje att Ung och bortskämd (mitt och pappas favorit program typ) finns i UK ochså: Young, dumb and living off mum. YAAAY! Så kul, en tjej som har typ fem cm långa naglar, 10 cm ögonfransar, chockrosa väggar som dessutom pryds av en superfin logga (PLAYBOY) och sen ligger hon och röker i sängen. Precis som i Sverige är det föräldrarna som bestämmer vem som åker ut och så. Något som är helt oförståerligt för mig då de uppenbarligen inte lyckats med att uppfostra sina tonåringar men tydligen kvalificerar sig till att avgöra vem som sköter sig bra och inte? Aja helt klart sevärt.

En annan serie är The only way is essex vilket är precis som Wermland forever (men det säkert inte är nån som sett det men jag tycker såklart att det är svinkul eftersom att det är så stört dåligt). TOWIE skildrar livet i Essex (typ som ett landskap här i england), och typiskt essexigt är för mycket smink (tjejer och killar) och att dom har kul accent (shaa aaap=shut up). Extremt populärt tror jag. Visas typ vid klockan 10 så det är ju lite för sent för att jag ska orka stanna uppe och se det dock hahaha.

/:)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hahaha, jag kollar också Wermland forever, sveriges sämsta program någonsin skulle jag tippa på, men ja, jag följer de trots allt ;)

2012-04-26 @ 20:41:45
URL: http://kastemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0