Pinsamt erkännande samt ett vädjande

Alltså nu när man befinner sig i ett annat land än Sverige vill man såklart fortfarande hålla sig lite à jour med vad som händer på "hemmaplan". Detta resulterar (förutom i en hel del facebookande) i en massa bloggläsning. Jag har alltid varit en sån som tycker att det är roligast att läsa bloggar skrivna av folk jag känner. Dock är det så att ni mina vänner inte alltid är så duktiga på att uppdatera....

SÅ när jag känner att jag bara måste läsa blogg och ingen uppdaterar.... Läser jag Kenzas blogg, och Kissies (!), ibland blondinbellas, paows (vem är det liksom) bara för att få reda på vad någon gör i Sverige liksom. Och ja det tar emot att erkänna detta.

SÅ SNÄLLA ALLA SOM LÄSER DETTA OCH SJÄLVA HAR EN BLOGG: UPPDATERA!! (Skona mig från mupp-bloggar....)

/:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0