Jag villlägga upp bilder!!

Dör lite mer på typ internet uppkopplingen som gör det omöjligt för mig att lägga upp bilder. Men men jag ska inte klaga för idag är det fiint väder och jag ska ut och promenera. Så jävla kul att jag efter en timme i solen är prickikorv i ansiktet. Inte aaltså ironiskt menat, jag gillar fräknar, tycker bara att det är lustigt att det går så jäkla snabbt sen försvinner dom typ lika snabbt igen?

I alla fall igår vare ju comedy show med Maja och Linnea och det var skojskoj! Kul att komma ut och göra något och få skratta lite. Haha för det gör jag ju inte annars typ. Julia om du läser detta så måste jag bara säga att bakom mig satt såklart en tant och skrattade svinkul och astråkiga saker, din förbannelse förföljer mig här i england tror jag. Måste tyvärr erkänna att stand uppen inte var lika bra som den brukar vara på underbara men men jag är nöjd! Vi blev snabbt utpekade som utlänningar eller "Swedish house maffia" och fick till och med ett "Hej och välkommna" på svengelska av konferenciern eller vad man ska kalla honom. Så det var snällt! Jag hoppas i alla fall att det blir meeer comedy men nu ska jag ut och njuta av den FANTASTISKA solen.

/:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0