Strålande sol i förrgår, igår och idag tjalalalala

This is what I do när det är fint väder: Sitter ute och njuuuuter, läser en tidning, äter en kaka (eller två...) och dricker KAFFE!! Maria brukar anklaga mig för sunbathing och hon tycker jag är konstig som sitter ute och solar när det är kallt, men ack så soligt. Då säger jag bara att det är typiskt Svenskt, vi är besatta av solen helt enkelt! Antagligen för att vädret ofta är pissigt hemma i Sverige. Dock borde ju engelskmännen vara likadana men dom är tydligen generellt notoriska innesittare och tar sig endast ut för att njuta av vädret när det är minst 22 grader plus, vindstilla och solsken.... Aja their lost säger jag bara, MER SOL TILL MIG!!!!



Blir det lite ensamt snackar jag med gussie på "Telefonen"



/:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0