Bula

Gårdagen har förevigats på fler sätt än med bilder. Min hjässa pryds nämligen av en fin bula som uppstått efter att ha tagit ett litet bambiskutt över majas plattångssladd. Sekunden senare finner jag mig själv pafft sittandes på golvet. Än en gång är det dessa små engelskmän som ställer till det. Med en marginal på mindre än 10 cm från mitt huvud till dörrkarmen, eller ah draperistången i det här fallet, fanns det inte nå plats för något hoppande för en "långstånk" som mig. Jag bjöd i alla fall maja och linnea på ett asgarv så det var ju snällt av mig, men soooom mitt stackars lilla huvud fick lida.

Efter en grym förfest med vin, drinkar och färdigmat från m&s blev det en ganska lugn kväll men ack så trevlig och way too tidig hemgång för mig egentligen. Missade kebaben som vanligt. Fan.

/:)

Kommentarer
Postat av: Maja

KEBAB blir det på Fredag :D

2012-01-24 @ 21:14:06
URL: http://majyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0