Familjen

På flygplatsen möttes jag upp av mamman i familjen och Tom. Tom är tre och ett halft och har en tvillingsyster som heter Matilda (Tilly) och en lillebror som heter Gustave (Gus eller Gussie eller Gusselipusseli) som är ett år och nån månad och precis börjat stappla omkring här hemma. Familjen har också en pappa.

Tom gillar dinasours, Tilly gillar att bestämma och Gus gillar att äta. Dom tycker om att titta på Lion king aka Naughty lion. Favorit scenen är när ""Daddy lion fallig off". Eftersom att mamman i familjen är svensk så pratar ungarna både svenska och engelska och jag pratar engelska med kidsen.

Jag jobbar från 7-10 på förmiddagen och sen 16-19. Och ibland mitt på dagen när nannyn hämtar ungarna på dagis, där dom är 5h*3ggr/v.

Jag trivs hur bra som helst, alla är snälla och trevliga och har gjort allt för att jag ska känna mig välkommen. Det är verkligen en "easy going family" och jag har verkligen haft tur!

/:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0