Försök till Lördagskänsla en Måndag!

Även på måndagen var Alicia här. Samtidigt som jag slet på morgonpasset nere i köket låg alicia sött och sussade i min säng den slöisen. Fast det var hon värd å andra sidan. Hon är ju trots allt bara ledig på Måndagar och jobbar typ 10 h resterande dagar jämfört med mina ca 6h/dag och lör-sön ledig. Mohahahahahah.

Sen promenera vi bort till Shalford och tog en fika. Vi drack te (min första kopp te efter 3 veckor i england.....) och en goood men livsfarlig coockie, jag satte i halsen och höll på att dö och Alicia satt typ bara och kolla på som om inget hade hänt. En liten klapp i ryggen fick jag. Ingen heimlich här inte.

Speeking of livsfarlig, en timme innan alicias tåg skulle gå tog vi en sista drink. Det var nog det bästa vi gjort. Jag citerar Alicia att "Om man hellre vill dricka drinken än ett glas läsk så är det en GOD drink" och det kan jag lova att  vi ville. Hela dan, varje dag. Typ.

En med lavendel och ngt martini och en med citron och ingefära



/:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0