Lunch!

Idag så varierade jag och linne oss lite så istället för en fika blev det en lunch. Tvårätters med ett glas vin, på en tisdag, jo man tackar! Ni vet när det ingår ett glas och man får välja på en cola eller ett glas vin, vad blire liksooom.... Sen blev det en snabbis på banken, Linnea fixa kort och jag internetbank bara lite oplanerat i farten. Snygg bankkille, linne fick hans kort, jag ska sno det. Lunch räckte inte så det fick bli en kaffe också.

Pilla i naveln inlägg i know men det skiter jag i för om 10 år kommer JAG vilja veta vad JAG gjorde den 31/1-2012. Appropo det imorrn är det första februari och det firas med.... COMEDY SHOW!!! Pepp.

/:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0