SKOR!



Från höger till vänster:

Haha jag är typ efter, från vänster till höger mena jag...:

Top shop 22,50£, Primark 12£, Office 15£, Office 15£, Office 15£

Skorna från primark köpte jag typ första veckan. Jag var så partysugen men kunde ju inte gå ut och festa själv typ en onsdag. Så det fick bli ett par partypjucks istället!

Top shoppisarna inhandlades med tanke om att det snart kommer vara supervarmt här, dessutom hade Linnea som student 20% rabatt vilket hon inte utnyttjade så då var ju jag tvungen.......

Skorna från office impulshandlades idag på superrea. Nedsatta från 85£ till 15 hahaha, lyckan var på topp när jag gick hem med påsarna. Speciellt dom röda är så bra, för dom är lite festliga men med tjock klack OCH platå OCH så är det boots så det kommer bli bästa skorna att gå ut i!


Superfin collage. Jag vet. Bildkvalitén är på topp den också. Plus att all information om mina skor är super intressan. Ikväll ska jag i alla fall njuta av min ensamhet och ta det riktigt riktigt lugnt och sovasovasova.
Kanska se en skräckis typ seven. I dag hängde jag dessutom med och kolla på hus, det var ganska spännande hehe.

/:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0