Veckoslutet

Vilken helg! Vilket väder! Förbered er på ett riktigt pilla i naveln inlägg:

Jag och Linnéa inledde helgen med en lugn fredagskväll på olika håll.

På lördagen var det upp tidigt. Käka underbar helgfrukors beståenda ev scrambled eggs med lite riven ost på, några skivor skinka samt ett gäng tomater. Till det: Apelsinjuice och kaffe en masse. Efter det var det bara att bege sig mot tescos iförd shorts och bikiniöverdel under tröjan där jag och Linnéa mötes upp. Vi inhandlade jordgubbar, tacochips, salsa och guacamole samt några öööööl. Vi hängde i parken hela dagen på våra filtar och hade allsång till dålig (men ändå så jäkla bra) svensk musik.

På eftermiddagen skildes vi åt, men bara för ett kort tag. Jag gick hem och fixade mig lite och drog sedan hem till Linnéa där vi käka och taggade till lite. Linnéa blev så lullig att hon inte ens kunde bestämma sig för vad hon skulle ha på sig för jacka hahaha! Eftersom att Linnéa bor lite off så var vi tvungna att ta en "mellan öl"(ölen man tar emellan två ställen liksom) på den lokala puben som ligger påvägen in till stan. Väl inne i stan blev det våra favoriter: gingerbeer och tequila! Och lite moves på dansgolvet med ett pojkband (?). Sen drog vi till legion och dansadansadansa som galningar och hitta våran soulmate Frank!! Efter det blev det taxi hem och chaffören blev lite ledsen när vi slutade sjunga våra fina svenska sånger, haha andra gången jag åkte med honom dessutom! GRYM KVÄLL.

Idag blev det bakis-käk (plusmeny på donken) som avnjöts i parken. Men det var lite blåsigt tyvärr......

/:)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hahaaha, alla dina inlägg får mig att skratta! Tycker de är väldigt bra att jag bor lite off så vi var "tvungna" att först ha med oss dricka på vägen och sen stanna och ta en mellanöl ;)

2012-03-25 @ 20:06:15
URL: http://kastemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0