Träna, träna, träna med Maaja!

Jag är så otroligt jäkla pepp på att gymma idag. Helt underbart med motivation. Min gympartner-in-crime är ju Madji och det är henne jag hänger (ibland tränar vi också...) med på gymmet.



Haha, efter det här kan jag ju säga att jag aldrig skulle våga gå till gymmet utan att berätta för Maja innan...! I alla fall så är jag lite orolig nu när jag är typ övertaggad och Maja typ är lite taggad bara? Lär ju iofs sluta med att jag inte pallar någonting och att Maja köttar sönder... 



/:)


Kommentarer
Postat av: Maja

haha karin karin karin, vad ska jag säga, jag är iallafall inte sugen på pisse pause, kötta det ska jag oxå göra! ;) Taggar med lite havregrynsgröt till lunch nu! yey!

2012-05-09 @ 14:13:53
URL: http://majyaa.blogg.se/
Postat av: Maja

haha karin karin karin, vad ska jag säga, jag är iallafall inte sugen på pisse pause, kötta det ska jag oxå göra! ;) Taggar med lite havregrynsgröt till lunch nu! yey!

2012-05-09 @ 14:13:53
URL: http://majyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0